Citat

- "Du ska vara tacksam att någon älskar dig så mycket som jag gör, ingen annan kille hade stått ut med dig"

- "varför får jag inte ta i dig? Ha?! Det är väl för du bara vill att din KK gör det, när jag ta reda på vem det är kommer jag bryta dina ben, jag har varnat dig" (jag bedrog honom aldrig under de 8 månaderna vi var tillsammans, det var bara hans tomma anklagelser som inte grundade på n å g o n t i n g)

- "Tjejer som blir våldtagna njuter, vissa av dem får orgasm under sexet också"

- "Desto mer en tjej skriker när jag knullar henne, desto kåtare blir jag, jag kan liksom inte sluta"

- "Jag får väl tvinga dig att ha sex då om det är det som krävs för att jag ska få det när jag vill?"

- "Varför sminkar du dig? Vem fan ska du vara snygg inför?"

- "Knulla inte med nån annan nu när jag går till affären!" (han var borta 1 timma, när han kom tillbaka hade jag duschat, i väldigt varmt vatten och dragit mina fingrar på min kropp när jag tvättat mig, för jag tvättat mig så "hårt" blev det märken, kände mig äcklig hela tiden i slutet av vårat förhållande, han misstänkte mig då (och anklagde mig) för att jag säkerligen haft sex med någon annan medans han va i affären i 1 timma)

- "Är din syster själv när du ska möta henne, jag svär är det en kille med jag slår sönder dig här framför alla!"

- "Min son är en horunge, ja alltså hans mamma är en jävla hora, hon va otrogen mot mig precis som du, hon sårade mig exakt som du gör nu!"

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va e det här för hemskt :(

2009-02-19 @ 15:30:21
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sara

Förstår inte hur du har klarat av detta du skriver. Finner inga ord. Jag känner stor empati när jag läser det du skriver. Du kanske tyå är en av Sveriges starkaste! Ta hand om dig...

2009-02-19 @ 19:48:20
URL: http://liingliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0