...

Jag trodde aldrig du skulle höja handen och slå mig, kanske att du skulle dra ner handen igen efter ett slag när du insett vad du gjort, men nej. Du inledde det hela med att säga "nu ska jag slå dig på riktigt!" och tog på dig dina skinnhandskar, du hejdade dig inte som jag trodde utan drog upp handen och slog, igen och igen och igen, trots att jag skrek, allt vad jag kunde, jag va säker på att mina knän och ben skulle krossas, ja för det va just de punkterna du siktade in dig på... Samtidigt som du skrek att jag va en hora och att jag skulle gå därifrån annars skulle du bryta benen på mig.. När jag försökte springa därifrån tänkte jag bara "fort maya.. FORT.." då drog du upp en skinnhandske, slog den i mitt ansikte, kanske 25 gånger.. samtidigt som du sa "efter all kärlek jag gett dig i sju månader ska du bara dra nu? ha?" Jag lyckades ta mig ut, det hade hunnit bli mörkt, jag sprang över gården, tittade bakom mig i mellanåt, då ser jag att han sprang efter... men ist för at skrika och hota mig sa han "men snälla älskling stanna, jag lovar jag ska inte göra dig illa, jag lovar, du ha mitt ord, jag ska inte göra mer..." jag stannade. Endast av rädsla stannade jag kvar, följde med honom upp till huset igen, emot min vilja, men pga av rädsla. På kvällen masserade du min kropp efter alla dina slag du gett mig, och svor på att aldrig göra det igen. Senast IDAG sa du att du skulle "slå sönder mig" om jag umgicks med nån av motsatt kön. Jag vill bara ta mig ur detta nu. Det sista hotet jag fick var "lämnar du mig kommer jag att bryta dina ben" Så nu vet ni alla.

Kommentarer
Postat av: tina

alltså fina du! sitter med tårar i ögonen, detta får inte hända. mamma levde med en sån idiot i åratal, ju längre hon stannade ju räddade blev hon och vågade knappt röra sig.slutade med att hon fick en pistol mot huvudet! och så långt ska det fan inte gå.hon kom där ifrån till slut. men det va inte lätt... så du fattar vad jag menar, förstår att du är rädd för vad han gör mot dig nu men kanske också rädd för vad han kan göra om du sticker! men stanna inte, varför vänta tills det e för sent?! <3<3<3<3

2009-02-16 @ 08:14:24
Postat av: elin

men lilla, lilla maya! du gör mig så orolig så att jag får ont i magen. det måste finnas någon som kan hjälpa dig ur den jävla mardrömmen du är inne i! någon! dina föräldrar? dina syskon? det finns hjälp att få och skydd.

snälla maya! rädda dig själv!

2009-02-16 @ 10:58:04
URL: http://elinelversson.blogg.se/
Postat av: Jenilita

Han kommer aldrig sluta.. när det börjat fortsätte det bara.. det ända du kan göra är att efter hans utbrott är över o han e så där låg och börjar be om ursäkt och lovar att aldrig göra om det, det e då du ska ställa krav be han söka hjälp och säg att du stöttar honom.. gör han inte det måste lämna han eller fortsätta leva så.. det e inte lätt men du kommer klara dej fint utan han,, ja förstår att du älskar honom men du älskar bara en sida av han förmodligen den snälla han va i början o den när han ber om ursäkt.. Du kan hitta en kille som alltid är snäll det flesta e faktist det, Kram

2009-02-19 @ 20:52:42
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0