Fan..

Alltså jag vill bara att allt ska gå framåt och rakt, vill känna mig självständig och orädd, allt går i vågor, men trots att han inte hört av sig blir jag rädd varje gång telefonen ringer, varje gång det knackar på dörren, jag tänker att han kan komma när som helst, dyka upp när jag minst anar det... Jag tror han tänker ungefär "hon kommer tillbaka" när han märker att jag inte kommer tillbaka, att jag faktiskt lämnat honom, kommer det reta upp honom och han kontaktar mig och hotar mig igen.. Han säger att jag ska vara tacksam, tacksam att han älskar mig och vill dela sitt hjärta med mig, jag ska vara tacksam över att han varit så snäll mot mig... Allt påminner om honom, låtar, lukter, teveprogram, mat, osv.. han är överallt.

Vill bara bort, vill bara försvinna, isolera mig i en månad, utan att någon vet vart jag är eller vart jag ska ta vägen, vill inte vara rädd mer, vill bara.. vara ifred och känna mig trygg..

Kommentarer
Postat av: elin

du är så jävla duktig! tänk så många som inte hade vågat göra slut. tänk vad som hade kunnat hända om du fortsatte vara med honom.

KRAM lilla maya! du är starkare än du tror.

2009-02-18 @ 16:03:45
URL: http://elinelversson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0