första steget

Nu har jag berättat för honom, berättat att jag vill göra slut, att han ska låta mig vara, jag försökte vara så rak som det bara gick, det första han sa va "wow va kall du är" jag fortsatte klarlägga att det var SLUT, då sa han "så du ska krossa mig?! ha? du, jag kommer i morgon och krossar dig din jävla fitta" sen la han på, 5 minuter senare ringde han upp och grät, grät och svor på att aldrig göra mig illa igen, jag ska vara ärlig jag fick dåligt samvete. (jag ska vara så ärlig jag kan nu när jag skriver) jag sa iaf att han skulle låta mig vara, han la på. Efter en stund ringde han igen, grät ännu mer och sa att han skulle söka hjälp hos psykolog för sig agressivitet och att jag bara skulle ge honom en chans till jag började bli manipulerad. Jag ville ta honom i mina armar igen, låtssas att allt va bra, känna hans lukt en gång till, hans kramar, hans hud hans ljusa sidor mitt samvete slog till mig, sa åt mig att skärpa mig, jag bad honom försvinna ur mitt liv jag tilläggde "utsätt aldrig någon annan för detta" Han svarade att han inte vill ha någon annan än mig, han sa att han kommer hit i morgon, kommer och ska prata med mig. Det sista jag gjorde var att skicka ett sms och skriva att om han kontaktar mig på något sett så ringer jag polisen.

Kommentarer
Postat av: tina

du är så duktigt, du kan detta om du bara vill! usch kantänka mig hur svårt det är när han håller på så, men gå aldrig tillbaka du kommer bara tacka dig själv! tänker på dig jätte mycket!

2009-02-17 @ 08:22:02
Postat av: tove

Du är verkligen stark Maja! Mycket starkare än vad du vet om och vad jag visste om!!!! Jag älskar dig!

2009-02-20 @ 19:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0