Helvetes jävla skit..

Nu har jag blivit ännu mer nedgången, jag vill aldrig ha tillbaka honom. Men jag saknar ju honom, varför? Jag kan inte låta bli att svara på hans meddelande, jag börjar tyna bort, försvinna in i hans dimma av lögner och hjärntvättning.. Jag behöver någon att prata med - någon som kan slänga allt i mitt ansikte och berätta för mig hur jävla sjuk i huvet han är! Kändes så bra när jag pratade med hans ex igår, hon förstod mig, och hoppas vi kan stötta varandra och hjälpa varandra igenom hans hjärntvättning och lögner. Jag läser min blogg hela tiden, alla inläggen, för att få det bekräftat om och om igen - han är sjuk. Men trots allt har jag ju varit så sinnessjukt förälskad i honom, och en del av mitt hjärta säger "ta tillbaka honom!" mitt samvete slår till mig hela tiden och skriker att skulle jag göra det kommer jag aldrig ur det! Nu måste jag verkligen försvinna härifrån, f.om måndag blir jag sjukskriven.. Vet inte för hur länge men minst 5 veckor för att försöka bearbeta allting och få hjälp, måste bort, klippa simkortet osv.. DET RÄCKER NU! Kändes skönt att skriva, få avreagera sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0