idag sken solen på mig

Idag när jag cyklade hem från skolan sken solen på mig, kände att jag va fri, kände att nu äntligen kan jag umgås med mina vänner, åka med mamma och pappa på utfykter, tågluffa med min bästa killkompis Jonas, åka och hälsa på i falkenberg hos evelina, umgås med Mira och Emilia  jobba osv osv utan att bli kontrollerad och "kollad"  Hoppas nu bara jag får vara ifred, än så länge har jag inte hört något sen igårkväll. Hoppas han ger sig och inte dyker upp här!

Citat av min lärare "Han är som ett jävla kinderägg, brun på utsidan och blond inuti med nån meningslös jävla plastöverasskning som man endå inte behöver och mest skräpar ner!"

Kommentarer
Postat av: f

bara så du vet så var INTE mitt mål att det skulle bli så elakt mellan oss. nu är det väl som det är men det var inte det som var planen... hoppas att jag får förklara nån dag utan att vara förbannad och ledsen.

2009-02-17 @ 20:50:16
Postat av: Evve

Haha jag tycker din lärare verkar störtskön :)

2009-02-19 @ 11:48:53
URL: http://evelinamattisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0