komiskt

Fick kontakt med ett av hans ex, som han dessutom har ett barn tillsammans med, kändes så otroligt skönt att prata med någon som förstår, han har aldrig misshandlat henne fysiskt men absolut psykiskt och hon var minst lika förstörd som ja var, det jag tänker är lilla lilla gumman, som vars barn måste ha en sådan pappa jag har iaf inga anknytingar till honom, och jag behöver inte träffa honom, men hon kommer alltid att ha honom i sitt liv, jag blir så arg! Vad ska hon säga när deras gemensamma barn växer upp och frågar "varför är inte du och pappa tillsammans?" eller när andra barn frågar "hur är din pappa?" och svaret blir "psykopat" ska man försvara honom för att barnet inte ska bli besviken över hur pappan är? Jag kommer iaf stötta den här tjejen och hjälpa henne. Det förtjänar hon! För han kommer försöka få tillbaka henne också, efter 2 år har han försökt periodvis, jag är alltså inte den enda som är offer, kanske är t.om det så att hon har det VÄRRE? ett slag slutar värka efter några dagar, blåmärken bleknar efter en vecka, men psykiskmisshandel kan värka för evigt.

Är så otroligt glad att han inte hört av sig, ingenting har jag hört, det känns som jag sakta ser ljuset i mörkret, jag ska få RESA, umgås med mina vänner, Jag kommer kunna ligga på stranden med mina vänner i sommar, hitta på saker osv, utan dåligt samvete och tanken på att "han kommer bli sur.." jag kommer kunna slappna av och njuta av livet.. life.. i will be back soon! i promise!

Kommentarer
Postat av: Sandiza Hotpants

Åh gud, vet hur det är när en person har två sidor som är så olika. en underbar och en hemsk som bara förgör en med psykisk misshandel. och håller med om det du skrev om att psykisk misshandel sitter i längre än ett slag.

2009-03-25 @ 12:42:48
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0