meddelande 2

ETT TILL MEDDELANDE:
"Jag slog dig av en anledning, föresten hade vem som helst gjort detta, du kommer med märken på kroppen som du inte kan förklara, vem som helst hade slagit dig, kanske till och med värre, varit otrogen mot dig och gjort slut med dig, han och du ska få se! (ett till hot) Så kalla mig inte elak eller dålig för vem som helst hade gjort så, tänk innan du snackar!"

Jag har aldrig varit otrogen mot honom, skulle inte falla mig in, (även om jag skulle ha varit det så är det ingen anledning till att slå mig) jag hade ett pyttelitet blåmärke på låret och ett rivmärke vid rumpan, jag vet helt ärligt inte vart jag fick det ifrån, kan varit träningen eller vad som helst.. Men han sa ju att det va en annan kille som gjort det när han "knullat mig" alltså för fan.. PRECIS samma anklagelser som emot sitt ex..

Tog bort min blogg ett tag i rädsla då han fick för sig att jag och hans ex gaddat ihop oss, jag sa att "hon har inte sagt någonting, jag testade bara dig för jag anade någonting, och du erkände själv, hon har inget med detta att göra!"  Han sa att "snackar ni skit om mig igen då jävlar!" = ett till hot.


Kommentarer
Postat av: anton

RING om det är något Maya!!!!!

0767886438! :)

2009-02-22 @ 01:55:45
Postat av: tina

stå på dig gumman!nu när du har kommit så här långt dår du INTE ge upp... tycker du e så duktig...sitter och berömmer dig till min mamma varje gång hon kommer...du vet att du klarar det...!

har du inte anmält det? tänkte på det..ok kanske känns jobbigt att göra men eftersom att han visst gjort det mot fler än bara dig så kanske det e bäst att göra så...man vill ju inte att han gör lika dant mot andra=/ STOR kram

2009-02-22 @ 08:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0