meddelande

Så kom ett meddelande ifrån honom. Känner mig endå "glad" och stolt att jag inte bet på det. Och kanske låter han mig vara, verkar ju nästan så i meddelandet? Jag hoppas det så innerligt iaf! Läser meddelandet om och om igen, och jag verkligen ser, människan måste vara sjuk? vad är dealen med detta meddelandet? vad ÄR anedningen? hur kan människan ens sitta och skriva det där och vilja att jag ska tycka SYND om honom?.. Sen han har misshandlat mig psykiskt och fysiskt i 4 månader..

"tack , jag hade det jättebra med dig,  förutom långdistansen, men även det blev slut mellan oss så varje gång jag kollar på din bild ryser hela min kropp för jag vet att jag gjorde det misstaget. ville egentligen bara visa hur mycket jag brydde mig och älskade dig men jag vet att jag gick för långt. och det kommer att vara svårt att tänka att allting blev bara borta plötsligt men man får alltid dåliga saker för sina misstag, eller hur. sen det blev slut mellan oss så har jag nog bara sovit i 2 timmar på 3dagar. Jag tog det svårt självklart men nu försöker jag att inte ens tänka att det har hänt. förlåt än en gång jag älskade dig bara för mycket. att det inte funkar mellan oss ok jag bryr mig men kan inte göra nåt åt saken. ha en bra fortsättning"

Jag hade fel.. lite senare kom fler meddelanden, om en chans till, sen kom ett videoklipp på fem minuter där han beklagar sin sorg och berättar hur mkt han ångrar och älskar mig. Det sista jag fick var detta:

"jag har inte krossat ditt hjärta det är du som har krossat ditt eget och mitt. tänk på vad jag sa till dig jag hade gjort allt jag vet att jag kan förändras, jag såg inte vad jag hade förens jag förlorade det, du är min största kärlek och så lätt tänker jag inte ge upp "

Kommentarer
Postat av: elin

usch.. jag tycker att han är riktigt läskig.

2009-02-20 @ 08:35:49
URL: http://elinelversson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0