Varför?

Jag kan komma på tusen grejer som jag honom med honom ni kanske tycker jag ärkonstig som "skyltar" med allt som hänt, jag vet inte, men detta är mitt sett att avreagera mig, skriva ner allt, att alla får se vilket svin han är, han blir utpekad föralltid, alla kommer hatar honom, alla kommer vända sin rygg emot honom.

Men. Det är inte så lätt som jag gärna vill att det ska vara, klart att jag saknar honom? Jag har varit djupt förälskad i denna människan, han gav mig allt jag behövde och mer där till, jag minns att jag alltid sa till honom "Alltså detta är för bra för att vara sant, något måste vara fel, varför skulle en sån perfekt kille vilja ha just mig?" han fnissade bara då, pussade min panna och sa att den som var lyckligt lottad va han, men allt det dr "snälla" va väl bara en del av processen, jag känner mig så förnedrad, jag gav upp allt för hans skull, det gick inte en halvtimma utan att jag pratade om honom, han fick mitt hjärta att slå dubbelslag av kärlek, när han hade det bekräftat var det bara för honom att köra på.. Du har sårat mig så otroligt djupt, tro inte att jag bara kan lägga detta åt sidan, du har misshandlat mig både psykiskt och fysiskt, och dig gav jag mitt hjärta till, all min kärlek och all min tid. Fan ta dig, du har spottat på mig.

Kommentarer
Postat av: kicki

[email protected]

2009-02-18 @ 23:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0